Mårud Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Er så fortvila og lei nå.HVER eneste natt våkner jeg 4-5 gang og blir ofte liggende 1 til 2 timer før jeg sovner igjen.Dette har vart 1 år snart.Kan ikke ha det sånn mer.Hatt mye bekymringer siste tiden,kan dette være skyld i dette? Legger til at jeg er alene med 2 små.
betty74 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg har ikke, men mannen min har så jeg vet hva det går ut på. Stress er ikke bra for søvn. Kan godt hende at bekymringene dine er grunnen til problemene. Mannen min har ikke gode erfaringer med sovemedisin, men bruker jevnlig melantonin som han mener fungerer. Det kan du få på resept hos legen din. Sliter du med bekymringer, hadde det kanskje vært greit å snakke emd noen om dette. Søvnproblemer kan være et tegn på depresjon, tenk litt over det. Lykke til!
Musemor med tre søte små Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hei Hadde samme problem. Begynte å ta et til skudd av magnesium. To tebletter i 2 mnd, for å så gå over til en. Det hjalp meg. De har det på apoteket eller i vitaminhyllen i større dagligvare butikker. Magnesium gjør ikke at du sovner lettere, men at du sover bedre når du først sovner slik at man ikke vokner flere ganger i løpet av natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå