Gå til innhold

Sykehuset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun jordmora der var jo helt nydelig.. ;) Men liker ikke den feite ringen hu har på fingern... Mest fordi jeg jobber som sykepleier selv og ikke liker at folk har på seg ringer på jobb.. Av den enkle grunnen... HYGIENE!!!

(Mye rart man skal henge seg opp i ;))

Og jeg gleder meg til å se hvordan han fjerner den esktern fiksasjonen, det gjør de nemlig aldri oppe på avdelingen hos oss, ned på opr stua for sterilt rom :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*gråte* For en fin fødsel, kjempeflink hun var! Tror det var samme jordmora som tok i mot den ungen som ble "født på nett". Fikk brått lyst til å bli jordmor igjen. ;o)

Skrevet

Hø? Født på nett?

Hun minner meg veldig om jordmoren jeg hadde, en kjempeherlig dame som virkelig kan peppe opp den fødene..

Skrevet

Mmm... jeg også. Men så kom jeg til å tenke på alle nattevaktene... og lysten forsvant.

Skrevet

Hehe.. Syns jeg har mer enn nok nattevakter som jeg har nå.. Skal ikke bli jordmor.. Hadde jeg aldri klart. Hehe

Skrevet

Hehe....ja, på nett. Var under den forrige runden av sykehuset, hvis ikke det serien jordmødre, da fulgte man ett par på nettet, før, under og etter fødselen. Hun fødte i badekaret, et ungt par. :o)

Jordmora jeg hadde under andre fødsel var kjempeflink, var på ahus det også. :o)

Skrevet

ja grine av egne fødsler gjør jeg ikke, er for giret etterpå, men å hulke av andres, det er ikke noe problem...:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...