Gå til innhold

ENGLE-fjasebertene mine, se hit litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere en forandring i nicket mitt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg prøver igjen. Må trikse litt siden min side ikke virker :P Ser dere forandringen nå? :)

Skrevet

Woho!!! Du også :D:D:D *var en engel før, regner med at jeg er det nå også :P*

Skrevet

Seff! Husker jeg feil nå, eller er det du som er mamman til Halvor??

Vi hadde egentlig tenkt å vente til juni med prøvingen, men så tenkte vi skitt au, blir man noen gang klar??

Skrevet

Japp, det er nok meg ;)

Det hadde vi egentlig også, men så er det en del ting som gjør at vi begynner på`n igjen ;) Tror man aldri blir klar jeg ;)

Skrevet

Var det vi fant ut og, hehe!

Skrevet

Ikke helt sikker, tror jeg hadde en SA sist mens, Da kom mensen 11 dager for sent, og kom masse klumper og sånt da mensen kom. Men første dag av siste mens var 21. august, og vi bestemte oss i dag, så tror kanskje toget er gått denne mnd. :P

Du da?

Skrevet

Æsj da :(

Vel, jeg på dag 23 i følge babyverden, så jeg skal egentlig ha mensen på søndagen som kommer.. Så får vi se om den kommer på klokka nå ;)

Skrevet

I følge den eggløsningskalkulatoren på babyverden er nok toget gått denne mnd. ja. Hehe sitter den neste mnd. så blir jo bursdagene nesten samtidig da :P

Skrevet

Hehehe..

Hvis jeg er gravid denne mnden (noe jeg tviler STERKT på at jeg er) så har jeg termin 2 dager før 2års dagen til Halvor.. Dersom jeg føder så mye for tidlig denne gangen også så blir det nesten 17,mai gitt :P

Skrevet

Forrigemann kom to dager over termin, så han har bursdag 2. juli, godt han ikke kom den 3., for da hadde vi hatt tre i familien med bursdag på samme dag :P

Kan bli spennende dette her! :D

Skrevet

JA det burde vi hatt. Jeg er ikke noen facebooknørd, så vet ikke hvordan man lager grupper, hehe.

Skrevet

Jeg vet.. Men trukke jeg har deg lagt til på tryneboka.. Kan lage en gruppe, så kan du legge meg til.. Så inviter jeg deg i gruppa

Skrevet

Da har jeg lagt deg til :)

Hvis du lurer på hvordan jeg fant deg, så søkte jeg på fornavnet og så hvem vi hadde som fellesvenner :)

Skrevet

Da har jeg godtatt, da er det bare å vente på de andre :)

Skrevet

Vel.. Tar kvelden eg nå.. blir en laaaang dag på jobb i morra..

Skrevet

Det skal jeg også snart. Barnehagen ligger så langt vekk at jeg må stå opp umennesklig tidlig! Sov godt :)

Skrevet

FYSJ da! Jeg må opp 06.30, men sjelden jeg klarer å dra meg ut av senga før klokka er 07, og da kommer jeg for sent på jobb. *sukk*

Skrevet

En gang engel alltid engel, eller???

I såfall hopper jeg høyt i taket og roper hurra for at enda en har tatt til fornuften og blitt prøver igjen!

Har selv termin 2. juledag, så jeg har masse babystøv til overs som sendes din veg :-)

Lykke til med prøvinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...