Maud Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Nå er enda en mann arrestert mistenkt for å ha stengt datteren inne siden hun var 14 år med voldtekter og fødsler og mishandling og triste greier. Jeg lurer sånn på hva som rører seg inne i hodet til dette mennesket og i hodet til Josef Fritzl. Det å tilsynelatende fungere bra ute i samfunnet og så være sånn hjemme?! Det blir for enkelt å si at de er psykopater eller å diskutere om de er strafferettslig tilregnelige eller ikke. Den menneskelige hjerne er et mysterium, det er heeeelt sikkert!
Mariamin Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg har ikke ord... Helt forferdelig. Også fra sin egen far, en som skulle vært en tillitsperson. Men hva med mor? Jeg har svært vanskelig å forstå at hun ikke har visst om dette, de som har flyttet så mye rundt. Nei, grusomt er det!
frøydis m/ 4 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Ja, det er totalt ubegripelig at sånn går an. Og så er det tilsynelatende normale folk som gjør slikt. Det syns jeg er vondt å forstå! Det burde jo egentlig lyse vondskap og galskap av mennesker som får seg til å gjøre slikt mot andre og endatil egne barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå