kosejiinta Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 www.loitenlys.no har så utrolig fine lys de lager spes. for deg, bilde, tekst etc. Dette blir personlig og fint.
kosejiinta Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2008 Feil adr. www.loiten-lys.no
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg kjøpte kubbelys på Nille, skrev ut bilder og tekst på pc, og satte på lysene med dequbage, eller hva det heter. Ble mye billigere
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Ja, de er fine Men jeg skal ha, la meg tenke.....ca 60-70 kubbelys hvis kubbelys blir bordpynten min. Da blir stearinlysene dyrere enn bryllupskaka Men har veldig lyst til å handle på løiten...
kosejiinta Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Hehe.. samme her. Men ett til gave bord og ett på bordet der brudeparet sitter og sånn tenkte jeg på. ett kubbelys der brenner i 190 timer skrev hub dama til meg som jeg fikk mail av :-/ koster nesten 300,- så det er mye. Ja jeg skal også dit og shoppe lys til bordpynt, men blir ikke de personlige nei ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Personlig legger jeg heller 1000 kr ekstra i velkomstdrink enn i lys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå