Lacey*har fått erta Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 JA, egentlig bare ARGH! Er grinete, sur og synes det er rart at jeg i det hele tatt har en kjæreste lenger! Sinnaball!
AndreVonDrei Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Der sa du det, Lissa!! Jeg og er en ball full av sinna i dag, men hva faan skal jeg skylde på da?!? At hormonene ikke er i gjenge enda?? Eller at jeg har begynt å bli premenstruell en uke før mensen?? Da spørs det hvor lenge jeg har noen mann tilgjengelig i alle fall ;-p
Lacey*har fått erta Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Ja, fader, er jeg ikke sur så sitter jeg og hylgriner fordi jeg har dårlig samvittighet fordi jeg var sur og eksploderte over ingenting! Kan da umulig fatte at jeg skal kunne skylde på graviditeten heller! Hva skal jeg skylle på da? Jeg er bare sånn?
AndreVonDrei Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Jeg ER bare sånn, har jeg skjønt...blædiblæh! Periodevis i hvert fall....urk! Gjør jo IKKE saken bedre at mannen min er det snilleste, mest tålmodige vesenet på jord da -som liksom bare tar det, smiler og elsker meg fordeeeeeet....ARRRGH! Dårlig samvittighet, ja....ÆSJ! Men det skal sies at jeg er veldig flink tl å si unnskyld, da -og det er det jeg skal gjøre nå :-). Ta meg sammen, puste godt og tenke "dumme kvinnfolk", for så å gå inn til mannen min med sad sam-øya mine og be om godt vær. Så sykt unødvendig... ;-p
Lacey*har fått erta Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Haha! Ja, de øynene funker sikkert! Min bedre halvdel spiller kamp, så jeg måtte sende meld og si at jeg var veeeeeldig lei meg for at jeg var så sinnaball! Hjelper heller ikke å få en meld tilbake hvor det står: "Men kjære deg da, det gjør da ingenting!" Men kjekt å vite at man kanskje ikke blir kvitt hormonene etter at ungen er ute!
AndreVonDrei Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Hahaha, bra reaksjon! "Jaja", sier han mens han virrer rundt og leter etter verktøy, kysser meg lett henslengt og sier: "var det noe mer?". En måpende meg sier: "Jeg prøver bare å si unnskyld, da" med et lettere furtent tonefall. "Jeg vet jo det da, jenta mi" og så går han fullstendig uanfektet ned i kjeller'n og jobber på det nye soverommet vårt. Er han liksom lei av at jeg sier unnskyld etter at jeg har vært fullstendig urimelig og nå da??! Hehehe....
Lacey*har fått erta Skrevet 8. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2008 Hehe.. søren, jeg lurer litt på hvordan det er å stå på den andre siden innimellom:) Det kan jo være at de blir så vant til at vi er sure for alt og ingenting at de faktisk går lei når vi sier unnskyld så ofte også Huff, blir sinna igjen her jeg sitter kjenner jeg! Ser på neka på tv3 og det er greit nok med 16åringer som vil eksponere seg på tv, men han Jan Thomas kan du få gratis av meg! Blir sint bare jeg ser han jeg!
AndreVonDrei Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Hvordan gikk det i går, Lissa? Fikk du lagt fra deg sinnafjeset og kommet med en real unnskyldning eller ;-)?
Lacey*har fått erta Skrevet 9. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2008 Tja... stura litt lenge for å slippe å si unnskyld! neida, jeg ba om unnskyldning, men det var visst bare bortkasta for min kjære hadde glemt hele greia. Men har rukket å være sinna en gang i dag også ) hahah!
AndreVonDrei Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 ARGH, LACEY!!!!! Kom an igjen?! Er dette en "engangiuka"-greie eller??!! Kom med din lunefulle, brilliante humor og få meg bort fra disse arrrrgggggh-tankene daaaaaaa ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå