Guttemamma til to Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Og hvor i landet bor dere som har gjort det?
Nit@™ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Vi har ikke startet enda, men det er ikke langt unna ;o) Bor i Hallingdal. Minsten skal på fjelltur på fredag, så da blir det strømpebukse. Nå så bruker han jo parkdress over vanlige klær, så enda så går det greit i "lavlandet". Det har jo vært dager da det bare har vært 5 grader her på morgene, så vi vurderer fra dag til dag ;o)
mpmamman Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 her er strømpe buksene tatt fram og pannebånd til kalde morninger:) bor i midtnorge
mammatil4gull Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 ganske varmt en da egentlig her på østlandet uten for oslo men begynt sån smått med strømpebukse til minsten da på 7 mnd
Koala *g07* Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Nei. Sunnmøre. Fortsatt veldig fint vær her heldigvis.
OsloMor Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Begynte denne uken med strømpis! Men personalet hadde visst bare smilt iflg Mannen da han leverte med ullbuksene deres også (til å ha under regntøyet, tenkte jeg da) Jeg synes egentlig ikke det var så mye å smile av da. Sånnne små får jo UVI ganske lett og min mor var veldig nøye på det med ullstilongs og ullbukser, så det er vel fra henne jeg har det. (Skal også nevnes at vi aldri hadde UVI som små heller:) )
cherry coke Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Nope. Her er det 16-18 varmegrader ennå.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Gutten min på 3 år hadde på det for første gang i dag. Vi bor på østlandet.
lklk Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Nei, vi bruker fremdeles sommerklær. Bor i Bergen og her er det ca 18 grader, men merker at det blir litt kjøligere om kveldene.
cherry coke Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Hehehe...nesten=) Bor på den vakre vestlandskysten=) Og sommeren har ikke tenkt å ta slutt helt ennå. Meldt 20 grader til fredag! johooo=)
Blåmandag¤ Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Ja, bor i Oslo. Hun er 13 mnd og litt kald av seg.
Guttemamma til to Skrevet 8. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2008 har ikke begynt ennå til gutten min på 2,5.. men kan jo legge noen skiftetøyet hans i barnehagen.. uff.. er jo ikke lenge siden sommern jo ..
OsloMor Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 WHAT? Jeg trodde du var Oslo-boer jeg *sjokkert nå* ?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. september 2008 #16 Skrevet 8. september 2008 For lenge siden, det er iskaldt når vi går om morgenen. Men før klokken er 9, er det normalt ganske varmt, så da går buksa av, og hun får gå i strømpebukse og kjole eller bukse og genser. Bor på stavangerkanten.
OsloMor Skrevet 8. september 2008 #17 Skrevet 8. september 2008 Jeg liker deg nå lell jeg da:-0! (Men den må jeg innrømme du kamuflerte godt;) (Har du ikke bodd i Oslo heller?)
cherry coke Skrevet 8. september 2008 #18 Skrevet 8. september 2008 Nope:) Men har bodd litt rundt omkring i andre byer. Har familie som bor i Oslo, så jeg er der ganske ofte. Og jeg er veldig glad i byen (og folket) Jammen bra du ikke vender meg ryggen nå!! ()
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. september 2008 #19 Skrevet 8. september 2008 Bor utenfor Oslo og har hatt på strømpis et par uker allerede. Er jo litt kaldt når de er ute på formiddagen, sitter jo mye på rompa (er 2 år). I dag da jeg hentet hadde hun på strømpebukse, fleece bukse, fleece genser, regntøy og lue. Mange som har vært syke i bhg i det siste så det er ikke så dumt å ha på litt mer enn man tror er nødvendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå