olebrum78 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Vi trenger nye bøker her, lei lese de vi har selv om det er mangen. Ungene er 2,5 og 5 år, vi leser ofte til begge to sammen om kveldene...
tuppa & litjmor Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jenta her er 3,5 år og hitten her for tiden er Lotta fra Bråkmakergata. Leser også hakkebakkeskogen, Emma og Thomas bøkene, Ludde, Barbapapa, lille larven aldri mett og ABC-boka og telleboka av Kari Grossmann Tenker på å anskaffe Karsten og Petra og Pulverheksa. Har de på lydbok og det fenger også.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg har tenkt å kjøpe 'Gjett hvor glad jeg er i deg' til min 2 åring til jul. En fantastisk koselig bok som fenger barn i alle aldre. Handler om to kaniner som prøver å overgå hverandre i erklæringene om hvor glade de er i hverandre.
Gjest dagdrømmer Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Den leste jeg nettopp nå til en på 4=). Kjempefin bok med koselige illustrasjoner, vi koser oss begge med den!
Gjest dagdrømmer Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Men når vi vil ha litt forandring er det kjempekoselig å gå på biblioteket. Både å være der, og å finne fram bøkene vi har lånt når vi kommer hjem=)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 hehe, jeg kjøpte den en gang til sambo. Sånn når vi var nyforelsket og jeg skulle flytte bort for å jobbe. men jeg tror den har forsvunnet på veien så da må Trollungen få en bok av mamma til jul med en hyggelig dedikasjon inni.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Gjett hvor glad jeg er i deg med Hare Hasselbrun. Jeg kommer meg ikke gjennom den lille boka uten at tårene spruter! Sukk. Lotta fra bråkmakergata av A. Lindgren. Da griner jeg når lotta flytter hjemmenfra. Eller dvs. jeg griner når hun flytter hjem igjen. Kanskje fordi lotta er prikk lik lille på tegningene. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 .. men om lille fikk velge så tror jeg at alle disney klassikerene som fanten har tatt med seg fra sin barndom er det beste av alt. Dere husker de kanskje? Sånn bokklubb man var medlem av vettu. Pongo og Perdita, Bernard og Bianca, osv. og bøkene som heter Når to ....., også er det feks når to sier godnatt, eller når to skal rydde. osv.
Groosalugg Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Farvel herr Muffins. Det er en fin bok om en hamster som blir gammel og dør. Passer veldig godt for at barna skal forstå døden på en veldig ikke-skummel måte.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Tuppas favoritter om dagen er mamma mø og karsten og petra Hun er 2,5 år..
Gjest Kelly Taylor Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 fin og fin fru blom, men den boka om mulvarpen og basjen er en stor slager her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå