Gå til innhold

Da er det min tur til å gå videre til 3.tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for følget så langt damer. Mange av dere kommer snart etter. Jeg har hatt omgangssyke med kvalme, oppkast og diare i snart en uke(!), og ser frem til å bli frisk igjen. Tror kanskje jeg er i bedring siden jeg orker å sitte her å skrive dette :-)

Sees på 3.tri

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til videre da, og god bedring :-) Håper du blir helt frisk snart!

Jeg har vært litt småkvalm de siste to dagene, og følt på meg at omgangsjuka er like rundt hjørnet, men d har gått bra så langt heldigvis!

Kommer etter til 3.trim på torsdag, jeg :-)

Skrevet

Håper at imunforsvaret ditt er bedre enn mitt. Anbefaler idoform og biola hvis du tror du bygger på noe. Velkommen etter på torsdag! Tenk at vi har kommet til den siste etappen :-) God bedring til deg også

Skrevet

Gratulerer så mye med enda 1 fullført trimester :o) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester, kommer etter om ca 5 uker!! God bedring :o)

Skrevet

Takk for det :-) Håper ikke det er noe, bare litt uggen.

Men jeg har spist masse frukt og c-vitaminer i dag, så håper det hjelper litt ;-)

Skrevet

Lurt :-) Krysser fingrene for deg

Jeg har også fått i meg nok frukt og vitaminer for flere liv fremover i løpet av graviditeten. Har nemlig fått aversjon mot kjøtt av alle ting. Vanligvis ingen vegetarianer, men klarer ikke tanken på kjøtt nå. Det har derfor blitt mye grønt...og i tillegg har jeg hatt helt dilla på en del frukt som f.eks. appelsin :-) Rare greier

Skrevet

Takk skal du ha lillefru. Og velkommen etter om 5 uker :-)

Føler meg bedre nå. Det slår meg også at jeg allerede har glemt de 3 ukene jeg lå helt flat i sengen og kastet opp i 1 trimester. Nå synes jeg liksom denne omgangssyken har vært røff. Husker jeg tenkte i 1 tri at jeg ALDRI mer skulle klage over vanlig omgangssyke ;-)

Tvi tvi de siste 5 ukene i 2.tri lillefru

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...