Gå til innhold

Har fått ny jobb, men mistrives!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg jobbet i to uker på heltid, og er fullstendig utkjørt. Har hatt mammaperm fram til nå, og hadde egentlig lyst til å være hjemme noen mnd lenger, men da denne drømme-jobben dukket opp så kunne jeg ikke si nei. Men etter to uker så gruer meg vanvittig til høsten. Jeg har liksom ingen gleder i livet, bare jobb og barnehage og husarbeid i helgene. Det er langt å kjøre til jobben også, så dagene blir lange og jeg savner gutten min dagen lang..

Samboer sier at jeg må slutte hvis det ikke fungerer for meg, så kan jeg være hjemme mer med gutten og ta vikarjobber som jeg gjorde før. Det blir mye mindre penger å rutte med, er jeg redd for. Huff, alt skal være så vanskelig. Noen som har vært i samme situasjon og har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har bare jobbet i 2 uker - synes du skal gi det litt mer tid :) jeg synes ikke det var moro å begynne å jobbe etter permen selv, men det går seg til og man blir vant til stresset i hverdagen. Det er sikkert også veldig bra for gutten din å leke med andre barn i bhg :)) ikke gi opp, husk - du har bare vært der i 2 uker. Og som du sier: dette er drømme-jobben..

Skrevet

Tro meg, det går bedre.. Følte det på akkurat samme måte som deg når jeg begynte og jobbe for snart 5 mnd siden... Men nå trives jeg godt:) Tar faktisk på meg ekstra dager i tillegg til de jeg vanligvis jobber.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...