lavrans&laura Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Eg våknet i dag tidlig og da hadde eg blødd. Det var ikkje masse, og det var ikkje rødt men lysebrundt. Det fortsatte utover dagen men det var velig lite, nesten som eg ikkje såg det. Eg har ikkje hatt noen form for smerte, i det hele tatt. Har ikkje meret noe merkelig. Er dette vanlig? Eg er så redd for at noe er galt
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Eg voknet opp om morningen når eg var 13+3, hadde da blødd mye:S.. Men det viste seg at alt var bra:) fikk høre hjertelyd<3 det er nok berre ett blodkar som har gått hoss deg, helt normalt =) men legen skal vell få vite det viss du har blødd, så du kan jor ringe i morgen, så får du nok komme inn på dagen men alt er nok bra;) hvor langt er du på vei?
lavrans&laura Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Eg har send en melding til jordmora mi idag så ho ringer meg imorra. Eg får sikker komme ned til ho imorra på dagen 14 uker + 4 dagen.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Hei. Dersom dere har hatt litt sengekos kan det komme av det.. Har opplevd det selv..
Hegeveronica Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 ja det var det jeg også tenkte at dere kanskje hadde en kosestund i går, da kan du få småblødninger. så lenge du ikke har noe vondt så ville jeg ha tatt det med ro.
LilleSolaMi<3 Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 jeg er bare 12+1 men jeg har hatt mange tilfeller med brun utflod, vart i alt fra 4-5 dager til bare 1 dag! legen min sier det er helt normalt og ikke skal bekymre meg så lenge det ikke blør masse med smerter! når det kommer brunt,så vil det si at det har vært en liten blødning,men at det har ligget der en stund så kommer ut som gammelt blod! mest trolig blodkar som har sprukket eller en liten blødning fra livmor pga den vokser og strekker seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå