Gå til innhold

Barnehagespørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 21 mnd som har startet i barnehagen for 3 uker siden, han gråter hver dag når jeg går i fra han, og ped. lederen mener at etter vi har sagt hadet på avdelingen så skal vi gå på utsiden og si hadet ved å vinke gjennom vinduet....

saken er, at han har sluttet å gråte før jeg har komt meg ut av døra, men når han ser meg gjennom vinduet så starter han å gråte igjen, jeg sa at jeg følte det var best at det bare ble hadet på avdelingen, men pedlederen mente det var bra at jeg vinket gjennom vinduet også, for da så han at jeg var ute og faktisk hadde gått

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet her om morgenen, men jeg sier hade og gjør meg ferdig med vinkingen inne på avdelingen. vi kutta ut vinking i vinduet pga at hun roa seg fortere hvis hun så meg gå ut gjennom døra og da slapp å ta farvell to ganger.

Så prøv å kutt ut vinkinga i vinduet en dag å hør om han roa seg fortere da når du henter ham senere den dagen.

Skrevet

Enig med Ugl@. Vi har også hatt det slik i barnehagen der jeg jobber, og da prøver vi å kutte ut vinuet. Poenget da er at du må si skikkelig hade inne, slik at barnet forstår, da er det ikke noe problem. Prøv det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...