Gå til innhold

Ang. narkotika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe stoff man kan oppbevare i sølvpapir og ruse seg på samtidig som man er ute og tar en røyk? Altså uten å rulle det inn i røyken eller noe sånt?

Håper noen forstår, ble litt dårlig forklart dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skjønner at dette kunne missforstås..

Mener om det er noe man kan f.eks stikke røyken ned i mens man røyker, ellr varme med lighter og sniffe inn ellr lignende.. Altså noe man ikke kan ta inne uten at det lukter røyk...

Ble det bedre forklart?

Skrevet

Nei ikke egentlig... men man kan røyke mye med sølvpapir, eller oppbevare speed i f.eks. for så å gå ut og ta en strek. F.eks.

Skrevet

Hva kan man røyke med sølvpapir da? Denne mannen sto på trappa og røyka, jeg kom stille uten at han hørte det, og da sto han og kikka på sølvpapir han hadde i hånda.

Da han fikk se meg ble han så forfjamset og kastet en bit av det ut på trappa og puttet en del ned i lomma.

Jeg spurte hva han gjorde, da svarte han bare irritert at jeg driver og sniker meg inn på han..

Jeg vet han røyker hasj, og det skjuler han heller ikke. Og har aldri sett at han har hatt det i sølvpapir heller..

Tror ikke dette bare ble oppbevart i sølvpapir, da hadde han heller gått på do for å ta en strek..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...