Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Noen som vet om det er noen som har utstilt og selger bloom fresco-stolen i Oslo? Vet Babyshop hadde den før, men de har sluttet med det nå fikk jeg beskjed om. Eller noen som har en brukt å selge meg??
EnLitenPrins Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hvordan er denne stolen ? Den er jo råkul..Men synest den ser så pinglette ut ! Og så er jo den veldig dyr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå