Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hvorfor gjør dere ikke det? Og hvordan orker mennene deres dere? Alt utover landing strip er jo dritekkelt...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Tja... Det ser så jævla latterlig ut med ei puslete stripe hår? Hadde kona mi fjerna håret hadde jeg blitt veldig lei meg gett.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Gidder ikke barbere meg hver dag og voksing er vondt... Derfor!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Det går helt fint Den dagen mannen min barberer seg skal jeg gjøre det og.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Jeg må på en måte signere HI. Jeg pleide ikke å barbere meg før, men så fant jeg ut at jeg skulle begynne. Skikkelig deilig følelse å være hårfri, og enda bedre sex!! Kunne ikke tenke meg å falle tilbake i gamle rutiner igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Gidder bare ikke. Gjør det bare om sommeren eller hvis jeg skal gå å svømme eller noe. Min mann er så hårete selv at han er ikke i posisjon til å klage på andres hårvekst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå