NyttNick Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Er det bare en skriftlig eksamen og null muntlig når man studerer via NKI?
piano♫ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hvilket studium skal du ta, da? Står sikkert i studiekatalogen eller på nett.
^*^Ma85^*^ Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 jeg skal "bare" ha et døgns hjemme-eksamen og en 4 timers skriftlig på skole
* 5 om dagen * Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 jeg hadde 1 år hjemme arbeid.1 eksamen på lærersted,4 timer, og en hjemme eksamen,3 døgn. dette var på regnskapsskolen. ikke noe muntlig her heller.
NyttNick Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Tenker litt på barne-og ungdomsarbeider.
NyttNick Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 5 om dagen:Må man være "mattenerd " for å skjønne noe av regnskapsskolen? Altså,misforstå meg rett. Har tenkt litt på det også men var ikke så flink i matte.Hadde bare matte første året på gymnaset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå