glai3små Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Har sluttet i en bedrift som hadde litt skral økomomi...Har aldri fått noen klesgodtgjørelse som det står i arbeidskontrakten at jeg har krav på. Er det smålig å spørre om det nå???
Kamomille Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 ja, det synes jeg er smålig! Når du aldri spurte etter det når du faktisk jobbet der, bør du ikke spørre nå når du har sluttet!
glai3små Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 ...men jeg spurte faktisk om det. Men ikke så farlig egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå