**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Har følt meg halvdårlig en ukes tid. Trøtt, slapp, grinete, og dårlig i magen (litt diare til tider), veldig vondt i magen før eg går på do, og litt halvkvalm nesten hele tiden. Det rare er jo at jeg har hormon spiral.....hadde mensen sist uke. (men for å si det slik, har ikke hatt skikkelig mensen etter at spiralen kom på plass for 9 mnd siden...) Er jeg gravid?!..... Håper IKKE på tre tette....
Dotten Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Man får positiv test om man er gravid utenfor livmoren ja. Spiralen din kan også ha falt ut, ev. at en liten svømmer har sneket seg forbi. Meeen, det kan jo bare være noe som går også da... Får håpe du ikke er gravid, men bare litt småslapp og dårlig!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Ja, du tester positivt også dersom du skulle være gravid utenfor livmoren. Synes du skulle bestille en time hos legen, både for å sjekke om du er gravid, men også om det skulle være noe galt med spiralen, eller evt noe annet. Men dersom du skulle være gravid utenfor livmoren, så vil du nok blø endel, og få veldige smerter. Kan være farlig for deg, dersom egglederen skulle sprekke. Så dersom du tror det kan være dette, så må du ikke vente =/ Lykke til.
mamma til to=) Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Har det sånn jeg også. Har mest lyst å ta ut spiralen egentlig. Har tatt neg grav test, skal til legen i slutten av mnd. Har hatt hormon spiralen i over ett år, så nå synes jeg det er nok. Har masse vondt i magen og føler meg gravid på en feil måte liksom..
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Så kanskje det bare er bivirkninger? Jajajaj...kjedelig.. synes det er så greit med spiral, har ikke lyst å ta piller, og kjedelig med den kondomen i flere år fremover.... Hva gjør du nå da?
mamma til to=) Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Ja har hørt om andre som er plaget av mage smerter. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg, virker ganske ålreit med sånn pearly også. =) Får håpe du ikke er gravid da, og at det går over av seg selv..For det er jo noen som har blitt gravide med den også, men er vel ikke mange. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå