Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Synes du at Bush har vært en flott president? Er du republikaner fordi de i nærmiljøet ditt og mannen din er det, eller fordi du faktisk er enig i politikken? Herregud så farlig det kan bli om flerparten av USAs befolkning tenker som deg. Jeg grøsser..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hele sør stats gjengen er konservative og de fleste aner ikke hva som skjer utenfor staten sin.Men Bush han elsker de... Ps ,ikke NL.
Northernlights Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 BØ!! Nei, jeg er ikke konservativ fordi "alle andre" her er det (hvilket de ikke er). Jeg har vært konservativ siden jeg bodde i ei lita bygd i Norge for mange år siden. Har aldri tilhørt et spesielt parti, men valgt å se hvilket program hvert enkelt hadde å by på ved valget. Så det har nok vinglet litt for egen del innen de blågrønne. Vokste opp i arbeiderpartihjem, men jeg ville tenke og bestemme akkurat det der med politisk ståsted selv. Og gjør det fremdeles. Håper dere andre også gjør det?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Heldigvis er det opp til hver enkelt hva vi vil velge når det er valg. Ikke alle land det er stemmerett engang.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Selvsagt er det opp til deg hva du ønsker å stemme på!!! Ingen tvil om det. Det skulle bare mangle. Hadde alikevel vært meget interessant å høre hva du har lagt til grunn når du stemmer som du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå