*Charlie* Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Den vognen vi har kjøpt brukt er desverre ødelagt har vi merket nå. Så da må vi se oss om etter en ny vogn. Jeg syns Emmaljunga sin nye vogn ser veldig bra ut. Noen som kan komme med sine erfaringer om denne vognen? Er den tung å ta ut og inn av bilen? Det er vel vekten og hvor lett den er å slå sammen som er viktig for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå