EnLitenPrins Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Skal kjøpe julegave til sambo, men hva er best ? En venninne av meg har Wii, men det virker som det er mye extrautstyr som må kjøpes til den ?
Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Ville bare hjelpe deg å dytte opp;) Skal kjøpe det i bursdagsgave til mannen min, men aner jo ingenting om sånt..Også har jeg fått med meg at ett eller annet med blu ray er bra...? (jada, bare le:P jeg ler av meg selv også)
EnLitenPrins Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Tror blue ray er noe dvd greier ?? Eller tar jeg helt feil nå ? Jeg ler ikke av deg, jeg er like ukompetent når det gjelder slike ting jeg også ! ;D
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 tror kanskje playst. er mest sånn ren "guttegreie". kan surfe på den samt se dvd
Gjest ->>- Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 PS3. Xbox er også fint, men spillutvalget er bedre til PS. Wii er moro en stund, men ender vel ofte opp med å ikke være så mye brukt likevel.
EnLitenPrins Skrevet 8. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2008 Uki Tusen takk..Da tror jeg at jeg kutter ut Wii'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå