Gå til innhold

Et damespørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noe ang utseende, hva gjør dere hver dag?

For min del så bruker jeg maskara hver dag, og kanskje litt rouge utover vinteren. Har en dagkrem med solfaktor og en anelse farge, som jeg klæsjer i anskiktet hver morgen også. Som regel leppepomade, noen ganger lipgloss. Sjelden lebestift.

Så prøver jeg å se noenlunde representable ut, og går jeg i slakke klær hjemme så er det i det minste ikke utvasket og slitt. Føler meg ikke noe særlig forfengelig, men jeg bryr meg jo...

Ang klær så er jeg ikke opptatt av mote, men synes det er hyggelig å se normalt velkledd ut i klær som er "up to date". Har også tidløse plagg som jeg har hatt i årevis. Basisgarderobe... heter det ikke det tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg putter på meg litt mascara og og lipgloss hver dag (unntatt når vi har utedager).

Ang klær, så har jeg ingen stor garderobe, akkurat. Jobber i skolen, så dongeribukse (eller tilsvarende) og noen ok topper, skjorter og gensere er greit jobbantrekk. Er aktivt med i politikken, og når det er formannskaps- eller kommunestyremøter må man selvfølgelig kle seg hakket finere. Likedan når vi har spilleoppdrag.

Prioriterer ikke klær til eget bruk veldig høyt, men har det jeg trenger. Føler at jeg kommer til kort når jeg en sjelden gang skal "ut" - er nok litt kjedelig i klesstilen.

Skrevet

Jeg trives best i dongribukse og t-shirt. Og slik går jeg nesten hver dag. Bruker øyenskygge, maskara og farger øyenbryna litt også. Håret er enten løst eller 2 klemmer i luggen.

Har egne klær i fjøset når vi er der. Skifter før og etter.

Jeg har veldig masse klær, masse klær som jeg ikke bruker og noen klær som jeg bruker. Alle de klærne som jeg fremdeles ikke brukes når jeg har gått ned de siste 10 kg, ja de sender jeg til fretex.

Jeg følger ikke mote, men går i de klærne jeg liker. Føler jeg for å være 26 år og gå med buffalo sko en dag, ja så gjør jeg faktisk det!

Men jeg prøver så godt jeg kan å matche klærne til både meg selv, barna og sambo.

Skrevet

Vel, jeg er ganske kjedelig. Bruker aldri sminke og har hestehale hver dag. Går stort sett i olabukse og topp eller genser til. Prøver imellom å "pynte" meg litt med en bluse eller skjorte til olabuksen, men er vel ingen pyntedukke har jeg skjønt. Hjemme er jeg utrolig rask til å finne joggebuksa eller pysjbuksa. Bruker en basis stil jeg også.

Skrevet

Hehe, da er vi veldig like Konvall. Hverdagsuniformen min er olabukse og t-skjorte eller hettegenser avhengig av hvor kaldt det er. Bruker ikke sminke og har nesten alltid håret i hestehale. Kun ved anledninger jeg vet det skal være pyntet at jeg bruker skjørt eller kjole. Da bruker jeg nok litt farge på øynene og kanskje leppestift, men synes alltid jeg ser kjempeteit ut for jeg kan ingenting om sminke. (Bruker alltid duse jordfarger da, så jeg blir ikke seende ut som en klovn...tror jeg)

Har MASSE klær i skapet og sikkert 20 par sko, men blir som regel til at jeg alltid bruker det samme - og nå som jeg er hjemme med rusken gidder jeg ikke bry meg utover at fargene ikke kræsjer fullstendig.

Skrevet

Jeg er nok ganske så forfengelig, bruker sminke hver dag, og da er det både øyeskygge, kajal, mascara, pudder og leppestift. Bruker seff. lysere farger på dag enn på kveld og det er forskjell på hverdag og fest. På jobb bruker jeg hestehale, men ellers går jeg stort sett med utslått hår. Jeg steller huden hver kveld, renser og smører med kremer.

Liker å kle med ordentlig, stæsjer opp enkle basisplagg med sjal og øredobber og belter osv. Hjemme går jeg ofte i jeans og t-skjorte. Har heldigvis et yrke hvor jeg slipper å pynte meg, men syns det er ekstra gøy med pene/stilige klær på fritiden. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...