supernint Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg har ikke kjent EL denne mnd. Har hatt vondt i magen siden onsdag, stikkinger, Tok en EL test i dag som var positiv. Tok så en cb digital graviditetstest for 5 min siden, var positiv den.... Har egentlig tenkt meg på håndballtrening om 20 min, kan jeg det, eller bør det unngås? Når har egget festet seg skikkelig liksom?
Seriøst Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer med spiren da! Håndball er vel ikke det som er mest gunstig av trening, ikke bra med harde baller i magen. Jeg slutta med en gang da jeg ble gravid, men det kan jo være jeg var litt hysterisk siden jeg har mista før.
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Supernint GRATULERER Masse lykke til med spira di ) Jeg har kun 4 dager igjen her inne på 1 trim. men jammen rakk du ikke komme over. Lova jo å holde av plass til deg ang. håndball så sier de vel at det man er vant med å trene kan man fortsette med, men personlig så hadde ikke jeg turt å spille håndball. en hard ball midt i magen kan jo ikke være det beste? :/ men jeg er ingen ekspert. Selv så svømmer jeg 4 ganger i uka og der er det hvertfall ingen risiko, og det er jo bare nydelig å trene litt også
supernint Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Tusen takk for det:) Blir nok bare til at jeg blir med å kaster litt ball, skyter på mål osv. Kommer ikke til å risikere noe. Er forresten 2 til på laget som er gravid, de er også med å trener forsiktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå