Gå til innhold

hjelp meg med å takle dette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært en snill kjæreste. Jeg er blid og gjør mitt beste for å unngå krangling for bagateller. Lar typen gjøre det han vil osv. Jeg har verdens snilleste kjæreste.

Nå er jeg gravid med nr. 2 - og jeg har blitt et monster! Bare han spør meg hvordan det går, i en litt feil tone, jeg TILTER. Jeg er et aggresjons monster uten like. Han fortjener sååå mye bedre og jeg gråter meg i søvn pga måten jeg behandler han på for tiden. Jeg var absolutt ikke slik med nr. 1...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg var sånn med nummer tre og var på nippet til å "drepe" mannen min noen ganger. Det varte noen uker/mnd og vips så var det over. Er hormonene som blir litt voldsomme og det går over, jeg lover deg!

Forklar ham det at du er et hormontroll en stund, men at det snart går over.

Og prøv å unngå å være tett på hverandre så lenge du føler det sånn. Altså, unngå flest mulig situasjoner hvor du skjønner at du kan bli sint.

Uffavmeg, det er virkelig helt grusomt å ha det sånn. Men som sagt, det går garantert over.

Skrevet

Jeg var akkurat som du da jeg var gravid, hvis det kan være noen trøst. Jeg virkelig eksploderte, og så alt svart hvitt. Samboeren min fikk virkelig gjennomgå, og jeg tror nok naboene hørte meg lang vei flere enn en gang.....

Dette ga seg heldigvis etter fødselen! Forklar ham hvordan du har det, og at det er hormonene som raser i kroppen!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...