tante grusom master of law Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg tipper Obama, men er veldig usikker!
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 mac old man tror jeg vinner,men håper obama..
Mamma2OO5 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 jeg håper obama, men tror han andre dessverre
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Jeg hadde vel håpet at Hillary Clinton skulle vinne nominasjonen jeg da... Men USA er nok ikke klar for en kvinne ved roret...Da er spørsmålet, er de klar for en afroamerikaner??? Jeg håper av hele mitt hjerte at Obama vinner...... Men når et land har klart å velge Buch i 2 perioder, da er det ikke godt å si. Finnes vel er risk for at McCain vinner....... og dessverre så hjelper det ingenting hva resten av verden ønsker seg:o(
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 McCain vinner. Ganske sikkert, tror jeg. Men håper på Obama.
piano♫ Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Håper Obama! ...men tror vel egentlig ikke at det blir han.
OsloMor Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 I denne syke verdenen hvor Frp.har høyest oppslutning på meningsmålingene, Bush er blitt valg og gjenvalgt, så vinner sikkert McCain. Selv om jeg håper inderlig på Obama.
Northernlights Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Både håper og tror på McCain og Palin. Men hadde et syn for noen år siden om at Obama vant, uten å engang vite at han skulle stille. Merkelig opplevelse, men jeg så han på TV, og sa at han kommer til å vinne hvis han stiller som kandidat. Men det er noen år siden.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Tipper McCain. Hans velgere svikter ikke ved motgang!
piano♫ Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Northernlights, kan jeg spørre om hvorfor du håper det?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Så morsomt å se noen som faktisk bor der og som ikke stemmer på Obama:)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Blir i alle fall ikke veldig overrasket dersom McCain vinner....
Gjest Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Vedder mye på at McCain vinner.....desverre.... Amerikanere stemmer gjerne på den som er totalt i mot abort og det er ett av hovedpunkta han går til valg med...
Norwegian by injection Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 Jeg tror jeg gir fra meg statsborgerskap om Mccain/Palin vinner!!! Flaut!!
Mia_73 Skrevet 8. september 2008 #15 Skrevet 8. september 2008 Ville ha Hillary. Liker ikke Obama, så håper han vinner ikke. Men får McCain da. Dårlig valg begge to.
cherry coke Skrevet 8. september 2008 #16 Skrevet 8. september 2008 Tror McCain vinner. MWen jeg håper virkelig på Obama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå