Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det bare to dager igjen til termin... og e føler meg absolutt ikke klar! e er utrolig lei av å gå gravid og det som hører til, men er ikke klar for at den lille skla komme ut!

e vet ikke hva det er som gjør det, men siden e ble gravid har e vært redd for den dagen skal komme at den lille kommer ut, ikke til selve fødselen, men det at det kommer et lite menneske ut... tenk om e ikke skal bli gla i det? hva om e ikke vil ha det?

dette skremmer meg veldig, har lissom tenkt at det kommer til å komme, disse følelsene, men selv to dager før termin så har e en følelse av at dette vil e ikke, alle andre vil bare ikke meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da... ta deg tid til å bli kjent med barnet når d kommer ut.. og ikke tenk for mye nå,tror jeg.. når babyen kommer, så er d DITT barn..tror de fleste synes det er en fantastisk følelse...!

selv har jeg heldigvis ikke samme problem.. føler jeg "kjenner" babyen inni meg, og jeg elsker ham av hele mitt hjerte!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...