Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 I såfall hvor lenge etter? Fullammet du eller brukte du annen prevensjon? Bare nyskjerrig...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 jeg ble gravid 6 mnd etter fødsel. jeg ammet ikke og brukte ikke prevensjon. vil bare si at fullamming er heller ikke prevensjon.
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hva betegnes som kort tid etter fødsel da? Jeg ble gravid da frøkna var ca 7mnd, jeg gikk på cerazette fra januar til mai, ble gravid 1 mnd etter jeg sluttet med pillene. Jeg ammet også.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 ble gravid 5 mnd etter fødsel.. sluttet vel å amme den mnd jeg ble gravid. Brukte ingen prevensjon. fikk mensen tilbake og gravid på første EL;)
ny start Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Jeg ble gravid 6 mnd. etter føsel, var da begynt å trappe litt ned på amming, hadde ikke fått mens.
Gjest amandine Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 6 mnd etter fødsel, fullammet og hadde ikke fått mens men tydeligvis EL ha ha. Ammet til eldste var 14 mnd, men ikke mye på slutten, da var jeg trøtt! Har god venninne som ble gravid 6 uker etter fødsel så pass på med mindre du ønsker deg to tette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå