Gå til innhold

Er blitt så lat- flere med konsentrasjonsproblemer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg så tåpelig fordi jeg ikke klarer å fokusere på alt jeg har å gjøre i mitt øvrige liv. Er slapp og trøtt selvfølgelig, men klarer heller ikke konsentrere meg når jeg egentlig er opplagt. Føler meg litt mislykket...

 

Er det andre som sliter med å konsentrere seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er med :)

det verste er at vi skal gifte oss til lørdag, så jeg føler jeg må konsentrere meg max men glipper unda stadig vekk... :)

gruer meg til lørdag for å si det sånn :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med:-) Kjempetrøtt og klarer overhodet ikke å konsentrere meg. Nesten litt flaut når folk rundt meg merker hvor surrete jeg er. Ellers gleder jeg meg bare til jeg er langt nok på vei til å rope det ut:-) Er i uke 6 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg går rundt i min egen lille verden og suller med mitt! Og de rundt meg forstår sikkert ingenting. Har ikke fortalt det til kolleger eller familie ennå, så det er nok noen som stusser litt på meg.

Men det er kroppen som omstiller seg og all energi går til det som skjer i magen. Trøtthet er visst helt normalt;o) Ikke føl deg mislykket. Vær heller litt egoistisk og snu det til noe positivt! Det er spennende det som skjer og man trenger ikke nødvendigvis engasjere seg i alt og alle ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, hadde det på akkurat samme måte, skulle liksom studere, men klarte aldri å tenke på noe annet enn graviditeten.

og de gangene jeg fikk tatt meg i nakken og skulle lese så ble jeg sittende og lese samme setningen om og om igjen.

fikk en muggen kommentar fra legen min om at graviditet påvirker ikke konsentrasjonen, men det skal jeg love deg at den gjorde for meg! Det er faktisk også en psykisk belastning å være gravid, ikke bare en fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg med på.. ingen tvil over hode at dette er slitsom psyisk.

kjenner meg også veldig godt igjen i det med tretthet.. jeg er slapp hele tiden, og lengter hjem til senga mi hele dagen på jobb(men enda sitter jeg her på internett og surrer for meg selv i steden for å legge meg nå). Men som en annen her sier, så er det visst normalt å være slapp nå på begynnelsen, så vi får vel bare leve med det. Konsentrasjonspoblemer har jeg ikke merket noe til heldigvis..(kanskje fordi jeg er et konstant surrehue fra før av hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...