UpsyDaisy Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Han våkner kl.2300 og 0400 hver natt, men bare ligger og prater, ikke sulten. Hvorfor?? Noen som vet? Begynner å bli fryktelig lei av det nå! Han er forresten 6,5 mnd.
kitty08 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Aner ikke, men mi gjør også det (nesten 6,5mnd). MYE mer nattprating nå enn før. Det er ikke skriking eller sutring egentlig ... Jeg gir smokk og håper hun sovner igjen. Gjør jo som regel det. Det er sikkert noe de driver å øver på, som er så spennende at de må våkne om natten for å øve mer. Thankszzzzzzzzzz ;-)
*tybber* Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Dette har min på snart 5 mnd begynt med også! I går lå han våken fra 04-05, bare prater og sovner av seg selv til slutt, og i natt var han våken fra 03-04.. Hva skjer a?? =P
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 så lenge barna ikke gråter ,har ubehag eller vont så kan di vel bare ligge i sengen å bable:) babyen min gjør også det, (bare 4 mnd) våkner i 2-3 tiden, ligger å smaker på fingrene sine, å det hender seg at han kjefter litt på di også, jeg våkner jo av dette styret, men jeg smiler bare for meg selv og sover videre jeg.... tenker som så at så lenge han ikke krever noe av meg så får han bare ligge å kose seg.... han våkner igjen kl 06.00 da er det tid for mat, og litt kos i mammas seng, før vi tar morgenstellet i 8-9 tiden.... fortsatt ingen klaging.... bare kos:)
2hærligegutter Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Her er gutten våken i 1-2t hver natt, endel sutring og må inn å rette på han og putte i smokken. ganske lei, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få en stopp på det. Har holdt på nå i et par mnd, han er 5,5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå