~Milly~ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 I dag fikk vi bildene fra 1.årsfotograferingen til Lille =) Fikk 244 bilder, og 7 av dem hadde fotografen redigert og lagt om til svart hvitt og bruntoner.. Vet ikke om jeg syns de han har valgt er de beste, men det er nå de som ligger i albumet; http://www.facebook.com/album.php?aid=153649&l=c3b1d&id=692445033
Aylinah Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Åååå gud så nydelig hun er,hehe Vet du,hun ligner litt på Tjorven,du vet vi på saltkråkan Og hun er jo kjeeeeeempe søt Fine bilder
enik<3M06&L08<3 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 veldig pen jente du har:) fine bilder:)
najs Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Oj det var mange bilder, hvor mye betalte du for det? Kjempesøt jenta:-)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Fantastisk pen hun er Synes bildet 17 var utrolig nydelig!
Devil in disguise Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Fine bilder Hva betaler du en fotograf for slike bilder? Dette kan du nemlig gjøre ganske enkelt selv med et digitalt kamera og et enkelt redigeringsprogram. Jeg gjør det selv, ikke noe problem med hvit bakrunn eller natur, svart eller bruntoner. Så jeg er nyskjærrig på prisen.
~Milly~ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2008 Takk takk dere =) ja, hun ligner tjorven! god og rund Vi betalte 1900kr, da får vi disse 244bildene på cd, pluss 6 forstørrelser (A5 - vi får velge hvilke). Da er bildene på cd en VÅRE, vi kan bestille flere forstørrelser/kopier hvor vi vil.. 2 antrekk, begge både inne og ute. Tar MASSE bilder selv også, og redigerer alltid de beste.. Syns alikevel det er litt kjekt å ha bilder fra fotografen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå