Gå til innhold

Siste dagen på 1.tri:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Glede meg så masse til å hoppe til 2.trimester i måra, ser ut til at d går bra den her gangen:)

 

Va litt redd en stund i går da eg fikk så ont nede i magen og ryggen at eg måtte ta paracet for å roe d. Må jo bare ha vært livmora som strekte på seg, for kom ingen blødning og d gikk over i løpet av natta...

 

Noen andre som e ca like langt på vei?

 

Smile-smile-smile

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Jupp, jeg kommer etter om 4 dager ca :)

Lykke til videre :)

Skrevet

Ja, jeg kommer over på onsdag. Jippi! :-)

Har ikke vært på kontroll enda, men ut fra mine beregninger er det uke 12 da. Er så spent på ul-undersøkelsen onsdag, håper alt er ok! Har hatt alle symptomer, og ikke noe blødning, så jeg regner med det er normalt. Hvis ikke blir jeg fryktelig lei meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...