baby09...:) Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Glede meg så masse til å hoppe til 2.trimester i måra, ser ut til at d går bra den her gangen:) Va litt redd en stund i går da eg fikk så ont nede i magen og ryggen at eg måtte ta paracet for å roe d. Må jo bare ha vært livmora som strekte på seg, for kom ingen blødning og d gikk over i løpet av natta... Noen andre som e ca like langt på vei? Smile-smile-smile
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jupp, jeg kommer etter om 4 dager ca Lykke til videre
annie74 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Ja, jeg kommer over på onsdag. Jippi! :-) Har ikke vært på kontroll enda, men ut fra mine beregninger er det uke 12 da. Er så spent på ul-undersøkelsen onsdag, håper alt er ok! Har hatt alle symptomer, og ikke noe blødning, så jeg regner med det er normalt. Hvis ikke blir jeg fryktelig lei meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå