Gå til innhold

hjelpe meg noen ? : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

prøvd i snart 1 år med å få baby nå. skikkeli lei å deppa !

skulle hatt mensen den 16 aug tror jeg det var. går litt i surr når det er såå veldi lenge siden.. sitter her da ennå ikke fått den :/ lurer på hva som skjer. det var 2 uker som jeg var kjempe dårlig form. kvalm,følese av sult hele tiden .vondt i brysta. å litt vondt nederst på ryggen. men så ble det booorte,eller kommer å går egentli. spiser myye mer en før. har en følese av att jeg måå ha no hele tiden :P pluss att jeg liksom er blitt blå rundt brystevorta?

noen som kan hjelpe meg.. lenge siden jeg har testet nå . latt det ligge. testa meg rundt 16 å litt etter men var bare negativ da såå!

noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann;-)

eg ville tatt en test til nå..høres jo ut som du er gravid...dersom den fortsatt er negativ, kan du jo ta en blodprøve hos legen eller evt innvendig UL...dersom du skulle hatt mens 16 aug er du jo 7 uker på vei hvis du er gravid, og da syns det på UL;-)

og hvis du ikke er det, så slipper du å plages med tanker om hvis og om og sånn...og da kommer sikkert mensen og du kan prøve på nytt;

jeg krysser fingrene for positiv test;,,

lykke til!-)

Skrevet

okii:D jeg tok en test i går. negativ den gitt.

så da er det nok ikke noe. bare kroppen som tuller med meg. men tr skulle vært å sjekket det. men er jo såå lang ventetid da så :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...