Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Så har vi altså erklært høsten for offisielt ha inntatt land og hjem:-) Så nå putrer det en diger gryte med fårikål på kjøkkenet og ute i gangen knitrer det i vedovnen:-) Deilig med varmen som sniker seg rundt i rommene her nå og en fantastisk deilig duft av putrende middag:-) Så er jo alle møtene igang og idag er det sambo som tar økta, mens jeg passer på lille rosa og vedfyringen:-) Kakao med krem til kvelds og 1000 brennende hvite lys hører såklart med:-) Nå hører jeg frøkna sin trillende latter ute fra hagen, med pappa og sparkesykkel er livet en lek for det lille mennesket:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Nå fikk jeg lyst på fårikål.....bææææææ Nam, nam det er så godt at jeg kan spise det i flere dager uten å gå lei:o) He he he 1000 brennende lys??? nå overdriver du vel litt:-D For ellers kan det jo hende naboen ringer 110 bare for å være på den sikere siden;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Sikere kan også bety sikre...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Nei, lyver ikke. Med 1000 levende lys så menes såklart at det er så mange lys her at det føles som 1000 brennende lys. Med fyr i ovnen og masse lys så er det nå så varmt så varmt så varmt så varmt.....at jeg rett og slett må vurdere å ta en iskald cola med isbiter istedetfor kakao m krem!!! Puh.......tørker pannen..........:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 ÅÅååååååååååå nå må jeg ta en cola med isbiter, det høres godt ut:o)) Har du noe mer på lager som frister eller???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 Saltstenger, Taffelsticks, smaagodt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 ja alt det duger:o)) Jeg er jo så heldig at Storebror ikke spiser opp lørdagsgodteriet sitt... Og han får jo nytt til lørdag, ikke sant.... Kan ikke spise gammelt godteri... nei og nei , hvilken mor serverer gammelt godteri...Da er det nok best at mamma spiser opp det gamle;-)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Høsten var her,natterim også.men så kom jammen sommern tilbake!! Jeg kan skryte av 28 grader her i dag.Men det var i solveggen.Men kl 17 var det 18 grader i skyggen.Jeg klager ikke,skryter ikke,men jeg bare skriver det..... =0) Fårikål ja...ummmm.Pappa lagde verdens beste Fårikål.Den savner jeg.Blir ikke det samme å lage selv. Koselig med lys og godis =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå