N_79 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Min gutt er snart 3mnd gammel og jeg har sett for meg at det er lenge til jeg går over til sportsvogndelen... Men en venninne av meg sa at hun aldri brukte bagvogn til tvillingene sine. De ble plassert rett i sportsvogn. Hun mente at det gjorde ingenting siden ryggen kunne legges helt ned, men var greit når de var et par mndr å kunne ta opp ryggen litt. Er kanskje gammeldags, men er det ikke sånn at unger ikke skal sitte lenge oppreist før de kan sitte på egen hånd? Når begynte dere med sportsvogn? På forhånd takk
2hærligegutter Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Vi begynner ca 6 mnd, for da begynner vi vel med poser. Lillegutt har sittet i vogna (pute i ryggen) fra han var ca 2 mnd, nyttet ikke å ha han i vogna når han var våken hvis ikke han fikk sett litt. det gjør vel ikke noe om de får "sitte" litt i vogna så de får sett litt de og. Jeg har duo vogn så har stor bag, hvist ikke hadde jeg mått bytta for et par mnd siden tenker jeg.
N_79 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg satt han litt opp i vognen en dag han skrek noe forferdelig, og etter det vil han jo ikke ligge i det hele tatt. Men tenkte litt på det at i sportsvognen så er det jo ikke så lunt som i bagen, men det har vel gjerne ikke noe å si om han har godt med klær og sitter i posen.....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå