Gå til innhold

Noen som har utsatt rehabiliterings penger til etter permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått godkjent rehabiliterings penger til februar, men jeg begynner i permisjon om 1 mnd. Er det noen som har fått utsatt resten til etter at permisjonen er over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt siste vedtak på rehab.penger går ut desember. Jeg skal føde i desember, men siden jeg går på rehab.penger så har jeg heller ikke opparbeidet meg rett til permisjon eller betaling, vil bare få engangsstønaden. Så vet ikke helt hva du mener liksom? Tror ikke man kan flytte på evt vedtak om rehab.penger? Har du nylig fått vedtak, så du har arbeidet til nå, og derfor har opparbeidet deg rett til perm og foreldrepenger? Håper bare på at vedtaket mitt vil fortsette også ut desember jeg, for kan ikke bli sittende helt uten inntekt når engangsstønaden er brukt opp :/

Skrevet

Jeg har opparbeidet meg rett til permisjon hvis jeg begynner permisjonen 7 uker før fødsel siden jeg var sykemeldt til mai i år. Har bare vært på rehabilitering i 3 mnd. Får prøve å få meg en time hos Nav å høre med de, har heldigvis mange måneder på meg å få tak i de på :-)

Skrevet

Ok. Ja det er veldig greit å ha god tid for å få tak i noen på NAV i hvertfall. De er ikke de enkleste å få tak i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...