Snappie Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hva gjør vi nå når den kalde årstiden er i anmarsj? Hun er 13 mnd. og sparker av seg dynen og våkner for at hun er kald.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 kjøp dyneklyper å sett på hvert hjørne. de får du i babybutikker. ellers kan du kjøpe sovepose som de kan ligge i, i stede for å bruke dyne. det får man også i babybutikker som babyshop, barnashus osv.
tante grusom master of law Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Sovepose fungerer supert for oss, han sover hele natten gjennom. Den hindrer ikke bevegligheten i det hele tatt heller:)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Ullpysj Noen som vet ca. når barna klarer å dra på seg dynen igjen selv? Vår 2 åring sparker fremdeles av seg dynen hver natt...
Snappie Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 Hvor kjøpe soveposer? Bare barneutstyrsbutikker med skyhøye priser?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Jeg kler heller på han pysj og har det litt varmere på rommet. Niesa mi har ull under pysjen for hun er kald av seg.
tante grusom master of law Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 På HM koster en pose 149kr!!! Kjempefine, men er litt tynne så man må bruke pysj i dem. Vi bruker dem hele den kalde årstiden og han er varm og god hele natten...
Dailis Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 dyneklyper er det duskjusjoner om hvor trygt det er. En vattert pose er kjempeflott, har det utenpå pysjen, med en ullbody/pysj under så er ikke dynen så farlig. Men mine har sluttet å sparke av seg dynen når det ble kaldt, så posen ble ikke det store behovet her. Måtte bare passe litt ekstra på i begynnelsen.
Tante Bassa Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Var i butikken til barnegarderoben.no på lørdag og der så jeg at de hadde fine vatterte poser. Husker ikke hva de kostet, men tror ikke det var all verden.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 forresten så tror jeg også kid har sånne soveposer=)
BellaSuz Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 De har vatterte soveposer på Ikea til 129 ,- (såvidt jeg husker) Kjempekjekt!
månestråle32 Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 Ullpysj og en ekstra dress utapå. har kjøpt en velurdress fra name it nå som funker veldig bra Snuppis har ikke brukt dyne siden februar og nå er hun 14 mnd. Nå når det begynner å bli litt kaldere så måtte vi ha en dress utenpå, i tillegg til ullpysjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå