Gå til innhold

SParker av seg dynen om natten. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør vi nå når den kalde årstiden er i anmarsj? Hun er 13 mnd. og sparker av seg dynen og våkner for at hun er kald.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp dyneklyper å sett på hvert hjørne. de får du i babybutikker. ellers kan du kjøpe sovepose som de kan ligge i, i stede for å bruke dyne. det får man også i babybutikker som babyshop, barnashus osv.

Skrevet

Sovepose fungerer supert for oss, han sover hele natten gjennom. Den hindrer ikke bevegligheten i det hele tatt heller:)

Skrevet

Ullpysj

Noen som vet ca. når barna klarer å dra på seg dynen igjen selv? Vår 2 åring sparker fremdeles av seg dynen hver natt...

Skrevet

Hvor kjøpe soveposer? Bare barneutstyrsbutikker med skyhøye priser?

Skrevet

Jeg kler heller på han pysj og har det litt varmere på rommet. Niesa mi har ull under pysjen for hun er kald av seg.

Skrevet

På HM koster en pose 149kr!!! Kjempefine, men er litt tynne så man må bruke pysj i dem. Vi bruker dem hele den kalde årstiden og han er varm og god hele natten...

Skrevet

dyneklyper er det duskjusjoner om hvor trygt det er.

En vattert pose er kjempeflott, har det utenpå pysjen, med en ullbody/pysj under så er ikke dynen så farlig.

Men mine har sluttet å sparke av seg dynen når det ble kaldt, så posen ble ikke det store behovet her. Måtte bare passe litt ekstra på i begynnelsen.

Skrevet

Var i butikken til barnegarderoben.no på lørdag og der så jeg at de hadde fine vatterte poser. Husker ikke hva de kostet, men tror ikke det var all verden.

Skrevet

forresten så tror jeg også kid har sånne soveposer=)

Skrevet

De har vatterte soveposer på Ikea til 129 ,- (såvidt jeg husker) Kjempekjekt!

Skrevet

Ullpysj og en ekstra dress utapå. har kjøpt en velurdress fra name it nå som funker veldig bra

Snuppis har ikke brukt dyne siden februar og nå er hun 14 mnd. Nå når det begynner å bli litt kaldere så måtte vi ha en dress utenpå, i tillegg til ullpysjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...