jejeje Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg føler meg så mye trøttere i dette svangerskapet enn jeg gjorde i mitt første. Andre samme erfaring? Kanskje det er fordi man har mer å henge fingrene i med en liten til hjemme??
sivanneg Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 heihei:) jeg er bare førstegangsfødende, men er i uke 24, å helt ærlig har jeg aldri vært mer trett å sliten enn nå om dagene.. men det kan jo hende er fordi jeg nettopp er startet opp på skolen igjenn da, men vi gjør jo ikke stort der heller da:p men men lykke til videre;)
Kokosnøtt Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Ja, jeg er fortsatt mye trøttere enn vanlig på kveldene. (uke 26) og går og legger meg senest 11 hver dag. Var i et bryllup for 2 uker siden, hvor det var mye liv og jeg brøt totalt sammen av utmattelse rundt kl 0100. Og så bare griner jeg når jeg er trøtt. En skikkelig party-pooper har jeg blitt.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Hei! Jeg er også veeeeldig trøtt. Er for tiden hjemmeværende, så sover som regel til kl. er 09.00-10.00. Men uansett, MÅ jeg legge meg rundt kl. 23.00. Veldig uvant meg, som er et typisk B-menneske egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå