Ksenia & Anjem Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 erfaringer? de til 399,- http://www.skotreff.com/butikk/product_info.php?manufacturers_id=18&products_id=608&osCsid=b60deaa8987088e7fdda81ceab27baad
-Lane- Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg har bestandig kjøpt de til jenta mi. Kan ikke sammenliknes med andre cherrox. Men jeg ville ikke kjøpt vanlige cherrox til mine barn. Det er jo klumpete blyklumper spør du meg.
Ksenia & Anjem Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Ja de ser jo såå lette og gode ut..Litt dyre er de, men men de holder jenta di tørr og varm også?
-Lane- Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Ja,hun er bestandig tørr og varm på beina. Vi bor i Lofoten så her kan det være litt uberegnelig vinter også. Hun har brukt dem siden hun var 1,5 år. Ikke noe problem å gå med dem selv om hun var lita, og hun greide å kle dem av-på selv. De er lette, myke og varme. Anbefaler virkelig disse. Prøv å hold en viking cherrox i den ene hånden og en skofus cherrox i den andre, så skjønner du hva jeg mener.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Fikk ikke linken til å funke... men etter å ha titte inne på siden der så regner jeg med at det er Viking Thermo. Det er de aller beste cherroxene som finnes! Vi har prøvd flere typer, men INGEN andre er i nærheten når det gjelder å holde føttene varme og tørre! De koster kanskje en hundrelapp(ca eller noe?) mer enn andre cherroxer men de er verdt hver krone )
Ksenia & Anjem Skrevet 8. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2008 Ja viking thermo er det kanskje hihi..er hvertfall aldri sett noen så lette cherrox før, så da er det sikkert de ser kjempefine ut..vanlige cherrox er jo blytunge..hehe
Gjest Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Ja de er endel lettere enn vanlige cherroxer også. Vi prøvde et par fra skoringen (Skofus..?..eller no) og de kunne rett og slett ikke sammenlignes med Viking sine.... Ble både kald og klam på bena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå