Gå til innhold

fjerne meg fra facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan man fjerner profilen fra facebook?

Har en sjalu kjæreste og vil jeg skal fjerne ,jeg har bare kjente venninner der har ikke bilde av meg selv engang.Han mener at dem som er der er ute etter ett nr.HUFF

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk på "account settings" under "account" oppe i høyre hjørne. Der kan du deaktivere kontoen:)

Skrevet

Skrev litt feil. Rettelse: ...under "settings" oppe i høyre hjørne...

Skrevet

Dem som er der er ute etter ett nr?

Hva tror han facebook er? Et sjekkested?

Det er jo bare en plass å ha kontakt med venner.. En kjenner jo alle en har på kontaktlisten sin, så det er jo ingen der som er ute etter å sjekke deg opp.

Nei jeg ville heller gitt mannen fingeren hvis han trodde han kunne behandle meg sånn som mannen din behandler deg. Slike menn endrer seg aldri.. Kom deg bort før det er for seint. Jeg har slitt i mange år i forhold som det der, så jeg vet ha jeg snakker om.

Skrevet

Huffda, slitsomt. Må nesten signere innlegget over her.. hvis du synes det er ok å ha en Facebook-konto for å ha kontakt med gamle og nye kjente, og det kune er mannen som vil du skal fjerne den, da synes jeg du skal gjøre det DU ønsker, -nemlig å beholde den.. Synd å si det men begynner du å "jatte" med når han kommer med sånne krav, da er løpet kjørt og han kommer til å fortsette å kjørre over deg pga sjalusien. Har dårlig erfaring med sånt jeg og, ikke moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...