Gå til innhold

Uff, dette kan bli ubehagelig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers holder på å bygge nytt hus, og vi skal overta deres gamle og pusse det opp. Tømmermannen vår sa han kunne komme i august/september, og det var greit for svigers. Syns i grunnen det var litt rart siden de ikke akkurat har vært tidlig ute med å sette prosessen i gang, men tenkte at da for det være deres problem. Men så får vi beskjed at tømmermannen vår blir forsinket (selvsagt), og ikke kan begynne før i november. I grunnen kunne han tenkt seg å begynne etter nyttår heller, men pga press fra oss så blir det 1. november. Jeg syns i grunnen at forsinkelsen var ok, så slipper vi å føle at vi kaster svigers på dør.

 

Men så i går får vi tlf fra svigers om at deres snekkere ikke blir ferdige til 1. november. Så de ber oss om å ringe tømmermannen vår og utsette. Jeg kjenner at den telefonen sitter langt inne for oss å ta ettersom vi har fått mast oss til november. Da må han kanskje begynne på et annet prosjekt i steden for, og vårt bli utsatt leenge. Vi har solgt her vi bor, og skal flytte inn i et gammelt hus rett før jul. Har ikke noe ønske om å bo der lengre enn jeg må. Åååååå, kjenner at dette ikke var greit, avtalen var jo august/september!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...