Gå til innhold

Har jeg brukket halebenet, tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datt ordentlig på rompa i en totrinnstrapp (ja, jeg vet...er det mulig?!) for litt over en uke siden. I begynnelsen gjorde det ikke veldig vondt, mest vondt i ene skinka, men ikke noe annet enn bare skikkelig forslått.

Etter noen dager begynte det å verke skikkelig i enden av halebenet og smertene tar bare på...

Har hørt flere her snakke om brukket haleben i forbindelse med fødsel. Hvordan kjennes det ut? Hvis det går an å forklare da...hehe.

Har ikke lyst til å ringe legen min før det gjør skikkeligSKIKKELIG vondt, for det har vært så mye med meg i det siste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukket halebenet en gang, og det var ikke godt nei. På den annen side sett er det ikke noe å gjøre med det enn å holde ut. (Det var i hvert fall ikke det den gangen =) ).Du bør ta hensyn til smerter som er sterke, så jeg hadde nok ringt lege gitt.

Skrevet

Takk for svar :).

Nei, det er vel ikke sånn at legen får gipset halen min, he he

Det er ikke sånn skikkelig vondt enda, men jeg lurte på...fikk du vondt med en eneste gang eller tok det på sånn etterhvert?

Det er ikke vondt å sitte annet enn hvis jeg treffer halebenet skikkelig.

Skrevet

Å slå halebenet kan sitte i lenge. Jeg falt og slo det skikkelig for over tre uker siden. Har enda vondt når jeg reiser meg og setter meg. Skikkelig vondt.. Men som sagt over her. Er det brukket, er det lite de kan gjøre likevel..

Skrevet

Jeg fikk ikke vondt med én gang nei. Det var nok litt lamslått. (hoppet fra en ganske høy fjellknaus og ned på en tjukk madrass, men det viste seg at madrassen ikke var fullt så tjukk over det hele alikevel. Under var det fjell. Au og au ><)

Skrevet

Hei!

Da jeg brakk halebenet for snart to år siden var det så vondt med en gang at jeg svimte av... Klarte ikke gå den første dagen, og gikk en uke før jeg kunne sitte foriktig på det... Men kommer kanskje an på hvor man har brukket det, det vet jeg ikke...

Men kan jo gjøre veldig vondt å "bare" slå halebenet også... Men kontakt lege, han kunne kjenne at mitt var brukket og da fikk jeg sterke smertestillende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...