Gå til innhold

Åh jeg blir...


JC:-)

Anbefalte innlegg

gal av å vente.. tiden føles så lang da... Jeg er enda ikke ferdig med mensen, men allikevel allerede nå har jeg begynt å telle dager til EL... så det blir lange dager å vente ja... Jeg er ikke vant til dette jeg da. Har blitt gravid veldig snart med de andre to. så dette er en litt uvant situasjon. Jeg håper bare at det klaffer ved neste EL. Har også en syklus som er på 34 dager, så det er lenge igjen å vente ja....

 

Send meg masse babystøv, men behold litt til dere selv også da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner hva du mener...! Jeg har også hatt full klaff på omtrent første forsøk med mine to, men nå er det vente, vente... :( Også du som har så lang syklus, da... Massevis av babystøv er allerede sendt!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går snart fra konseptene jeg å, venter på mensen som skulle kommet på mandag!! skulle jo ha begynt i morgen på kortversjon IVF behandling. Men neida!!! nå har den vært punktlig i mange år. Åså når jeg trenger den så uteblir den. Har gjort alt for og ikke tenke på den, men det nytter ikke. Har på følelsen at livet siden januar kun har bestått av venting på et eller annet. Har 6 misslykka inseminasjoner bak meg med myyyye venting. Så nå gledet jeg meg til og komme igang med IVF "#¤%&/(). Men. men vi som venter på no fint venter nok ikke forgjeves til slutt :) så hold ut jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ventetida er uutholdelig jeg også... To uker i morgen (torsdag) siden jeg var til utskraping med MA. Har satt igang med prøvinga, så får vi se når det slår til. ANER jo ikke når jeg får EL, og håper jeg blir gravid før jeg får tilbake TR.

Har ei på snart 3 år fra før (fra et tidligere forhold), men blir vårt første barn sammens. Samboer er litt nervøs og redd for at ting ikke har kommet i orden med meg "oppi der" enda etter utskrapinga. Men jeg pusher litt på da... hehe.. :-) Vil ikke vente enda lenger.

 

Lykke til alle prøvende. Håper vi snakkes her inne med spirer i magen snart.

Krysser fingrene for oss! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...