Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Tror det blir fiskekaker her. I brun saus. Og poteter.
metaMORfose Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 I dag blir det pasta av den enkle sorten: Fullkornspasta, kjøttdeig og Dolmio ) Jeg kan sikkert mye bra (hvis jeg bare tenker etter) men matlaging er ikke noe jeg kan særlig bra.
blond Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 I dag blir det laks, saus og grønnsaksblanding i form med ris til.
Trollkatt Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 I dag har jeg dårlig samvittighet fordi jeg maste så fælt på datteren min, så vi skal spise pannekaker til middag. Da vet jeg hun blir glad.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg skal ha laksepølser med potet og masse grønnsaker. Minimannen min skal ha gulrot eller brokkolimos. Storemannen min er ikke hjemme når vi spiser så han for finne på noe selv....
Gjest Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 I dag blir det ørret, grønnsaksblanding og villris. Og selvfølgelig en deilig klatt rømme
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Vi har spist pølser med potetmos.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Vi hadde fiskereste middag fra fryseren. Sambo hadde fylt rødspette, storesøster hadde fiskepinner, lillebror hadde seibiff og jeg hadde både fiskepinner og seibiff. Til dette hadde vi poteter, raspet gulrot og sambo som er litt dårlig ville ha bearnaisesaus! faktisk..
piano♫ Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 I dag hadde vi hjemmelaga lapskaus, og den smaka knallgodt :-)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 I dag hadde jeg og snuppa semulegrøt med kanel, sukker og smør, det er ganske godt mannen er fortsatt på jobb, så spiser vel ute
bente69;) Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Vi har hatt rester fra i går, skinkesteik, potet, surkål og grønnsaksblanding og deilig saus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå