Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det blir fiskekaker her. I brun saus. Og poteter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det pasta av den enkle sorten: Fullkornspasta, kjøttdeig og Dolmio :))

Jeg kan sikkert mye bra (hvis jeg bare tenker etter) men matlaging er ikke noe jeg kan særlig bra.

Skrevet

I dag blir det laks, saus og grønnsaksblanding i form med ris til.

Skrevet

I dag har jeg dårlig samvittighet fordi jeg maste så fælt på datteren min, så vi skal spise pannekaker til middag. Da vet jeg hun blir glad.

Skrevet

Jeg skal ha laksepølser med potet og masse grønnsaker. Minimannen min skal ha gulrot eller brokkolimos. Storemannen min er ikke hjemme når vi spiser så han for finne på noe selv....

Skrevet

I dag blir det ørret, grønnsaksblanding og villris. Og selvfølgelig en deilig klatt rømme

Skrevet

Vi har spist pølser med potetmos.

Skrevet

Vi hadde fiskereste middag fra fryseren. Sambo hadde fylt rødspette, storesøster hadde fiskepinner, lillebror hadde seibiff og jeg hadde både fiskepinner og seibiff.

Til dette hadde vi poteter, raspet gulrot og sambo som er litt dårlig ville ha bearnaisesaus! faktisk..

Skrevet

I dag hadde vi hjemmelaga lapskaus, og den smaka knallgodt :-)

Skrevet

I dag hadde jeg og snuppa semulegrøt med kanel, sukker og smør, det er ganske godt :) mannen er fortsatt på jobb, så spiser vel ute ;)

Skrevet

Vi har hatt rester fra i går, skinkesteik, potet, surkål og grønnsaksblanding og deilig saus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...