Gå til innhold

symfysemål, plutselig hopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ligget så og si på den røde linjen hele tiden, noen ganger littegranne oppforbi, men nå, så har sf-målet plutselig hoppet langt oppi d grønne feltet så langt at d er bare 1-2 cm ifra å gå over?

føler ikke magen min er blitt no særlig større heller jeg egentlig, og naboen sa i ste at hun syntes magen hadde "stoppet" opp og flatet seg mer ut... snuppa har ikke flyttet på seg heller, hun ligger med hodet ned liksm.. er hun plutselig vokst kjempemasse nå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler at jeg vokser litt i rykk og napp. Så det kan jo være det.., men ellers har min lege og jordmor (går annenhver gang) målt helt forskjellig. Legen tar bare forsiktig på meg og kommer langt over det grønne, mens jordmora tar i skikkelig og får et mye mindre mål. Så det kan jo hende det er bare målingen. Kanskje det er tilbake til normalt neste gang..

Skrevet

Ja de måler ikke likt noen av dem. Hadde ei jm i sommer som målte skikkelig stort.

Skrevet

Trur også det har mest med måleteknikk å gjera. Eg har fått mål som hoppar over heile skjemaet, men alt er visst bra og Knøttet sparkar masse. Så lenge du kjenner liv og legen/jm fant stabil hjertelyd, er alt heilst sikkert fint! :o)

Skrevet

ja nei men symfysemålet var plutselig blitt så "høyt" så lurte på om babyen min plutselig skal ha vokst kjempemasse nå mot slutten?

Hun var målt med 5% vekstavvik på minussiden på ul så syntes rart at sf-målet skulle være sånn...

men er masse liv her ja, en evig vilter tulle=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...