Gå til innhold

Amme BH.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt tidlig ute- men jeg lurer på om det er noen som vet hvilken størrelse en kjøper i ammeBH? Jeg bruker 75c nå i graviditeten. Bør jeg da kjøpe 75c i ammebh, eller bør jeg kjøpe enda større størrelse? Jeg hører noen sier at puppene blir enda større enn de er nå når melka kommer...

Tenkte å begynne å handle litt slikt, men muligens jeg bør vente for å se an størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg her kjøpt ammebh for en stund siden pga jeg ikke klarer å gå med BH med spiler lengre.. Har kjøpt 2 stk i en str større enn jeg bruker til vanlig. Hører egentlig hjemme i 3. trimester så ser vel mer hvilken str jeg havner i. MEN kommer ikke til å kjøpe flere før melkeproduksjonen er i full gang, da man kan risikere å måtte kjøpe enda flere som er enda større..

Jeg bruker 75 c nå i graviditeten.. Men har kjøpt ammeBH i 75 D.. Siden jeg har termin i Oktober regner jeg med at det blir både engangs- og ullinnlegg for å holde det både tørt og varmt gjennom vinteren :-)

Skrevet

Takk! Har faktisk ikke tenkt på at jeg sikkert må ha ullinnlegg ol.l i bhen. Da venter jeg litt med handling av ammebher. Har termin i desember, så jeg får vel kjøpe inn i november eller noe da.

Skrevet

Har begynt å bruke amme-BHane frå forrige gang allerede, og dei var heilt passelege no (18 veker på vei). Men syns å hugse at dei første vekene trengte eg større BH til melkeproduksjonene og ammerutinene var meir "på plass". Greit å ha noken i bomull som er elastiske til å putte masse innlegg i, og noken i td. lycra som er fastare i fisken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...