maibaby2012 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg er litt tidlig ute- men jeg lurer på om det er noen som vet hvilken størrelse en kjøper i ammeBH? Jeg bruker 75c nå i graviditeten. Bør jeg da kjøpe 75c i ammebh, eller bør jeg kjøpe enda større størrelse? Jeg hører noen sier at puppene blir enda større enn de er nå når melka kommer... Tenkte å begynne å handle litt slikt, men muligens jeg bør vente for å se an størrelsen?
Mamman til Ovedie Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg her kjøpt ammebh for en stund siden pga jeg ikke klarer å gå med BH med spiler lengre.. Har kjøpt 2 stk i en str større enn jeg bruker til vanlig. Hører egentlig hjemme i 3. trimester så ser vel mer hvilken str jeg havner i. MEN kommer ikke til å kjøpe flere før melkeproduksjonen er i full gang, da man kan risikere å måtte kjøpe enda flere som er enda større.. Jeg bruker 75 c nå i graviditeten.. Men har kjøpt ammeBH i 75 D.. Siden jeg har termin i Oktober regner jeg med at det blir både engangs- og ullinnlegg for å holde det både tørt og varmt gjennom vinteren :-)
maibaby2012 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Takk! Har faktisk ikke tenkt på at jeg sikkert må ha ullinnlegg ol.l i bhen. Da venter jeg litt med handling av ammebher. Har termin i desember, så jeg får vel kjøpe inn i november eller noe da.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Har begynt å bruke amme-BHane frå forrige gang allerede, og dei var heilt passelege no (18 veker på vei). Men syns å hugse at dei første vekene trengte eg større BH til melkeproduksjonene og ammerutinene var meir "på plass". Greit å ha noken i bomull som er elastiske til å putte masse innlegg i, og noken i td. lycra som er fastare i fisken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå