Gå til innhold

Da var jeg gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, har testet og er gravid. Så nå er det bare å vente på fostervannsprøve og at man kommer til uke 12 før jeg kan slappe mer av. Bekkenet har allerede begynt å krangle (i uke 4!), så dette lover ikke godt, men det går seg vel til.

Lykke til jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spira klorer seg fast!!

Send litt babystøv til oss andre da :-)

Skrevet

Gratulerer! Huffda, lover ikke bra med løst bekken allerede... Leste, et annet sted her, at du ikke har hatt plager med bekkenet siden forrige fødsel? Jeg har vært plaget, til tider veldig plaget, helt siden jeg fikk førstemann for 13,5 år siden. Blir litt skremt av at du merker det allerede nå.... Har du merket noe rundt el eller mensen ellers? Jeg merker det veldig godt uken før el og så bygger det seg opp til å bli ganske så ille rundt el. Skal på utredning på KK på onsdag, selv om jeg ikke er gravid enda... Må si jeg gru-gleder meg, som sønnen vår sier, er litt redd for at de skal fraråde meg å bli gravid igjen. Haha, da kan det være det er for sent, har el i disse dager! :-D

Kos deg med graviditeten og pass på bekkenet ditt!

Klem

Skrevet

Babystøv til alle!!

A1773- Jeg fikk bekkenplager litt før, men mest i etterkant av forrige fødsel. Varte vel til hun var 9-10 mndr. Jeg har nok fortrengt litt hvor vondt det var. Har ikke merket noe rundt mens, men da jeg ble gravid forrige gang (aborterte senere i uke 10) fikk jeg også bekkenplager før positiv test. Det fornekter seg ikke , denne gangen kjenner det også allerede.

Men jeg er en optimistisk sjel, det er mange hormoner i begynnelsen og det er jo absolutt ikke sikkert at jeg kommer til å plages hele tiden. Uansett, å være gravid synes jeg ikke er noe behagelig eller spesielt morsomt, er ikke en ruger. Gleder meg mest til å få det overstått og holde resultatet. Lykke til med utredning, Et råd er et råd, det er opp til deg om du synes du bør følge det.

Klem

Skrevet

gratulere så masse med positiv test!! Må du ta vare på deg selv !! Få behandling for bekkenplagene med en gang. Be legen søke deg til fysioterapeut fort som mulig!! Jeg sliter enda med bekkenet etter 10 år! Så når jeg forhåpentlig snat blir gravi, så skal jeg kreve behandling! Vil ikke bli værre =)

Nå må du kose deg med magen!! tenk positivt for denne gangen skal det gå bra!!!

Klem

Skrevet

Så flott din heldiggris! Gratulerer så masse og lykke til! Du får være streng mot spiren din og si at den skal holde seg godt på plass i ca 40 uker :)

Skrevet

Gratulerer masse til deg! Lykke til på veien mot maibarnet!

Skrevet

Grattis så mye!! Jeg har også nettopp funnet ut at jeg er gravid (er vel i uke 4 nå), og jeg merker at bekkenet er litt slakkere i form av at det har begynt å lage disse "klikkelydene" når jeg reiser meg opp. Var hos naprapat i forrige uke, og han sa at jeg burde oppsøke både fysioterapeut og evt. naprapat før jeg merker bekkenløsningen, for å forebygge. Men jeg vet ikke om jeg orker behandling i 8 måneder, liksom.... :-I

Skrevet

Du burde orke å ta behandling Vannja!! Kommer til å angre etterpå om du ikke gjør det. Jeg sliter fortsatt m bekken vondt etter 10 år...Fikk ikke tilbud om behandling den gang !

Lykke til...håper virkelig du slipper de smertene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...