Gå til innhold

skremte mannen min i natt:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

bråvåknet av att eg fikk leggkrampe.heiv meg sefølgelig ut av senga for å få det vekk..

mannen min trudde att nå gjekk vannet..hihih..

det er fortsatt lenge igjen så...hihih

var ganske morsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, stakkars mann:) bra han er "klar" da:D

Skrevet

De er igrunn ganske så lettskremte når det nærmer seg.. Som høygravid her jeg en samboer som våkner hver gang jeg skal på do om natten og lurer på om det skjer noe :-) Litt søtt da :-) Men tror jeg skal drøye det noe når jeg skjønner at det virkelig skjer noe.. Han er av den rolige typen, men tror han skal få beholde roen så lenge som mulig :-)

Skrevet

Hehe kjenner meg igjenn her ja! De er jo søte da!! Mannen min bruker også å våkne når jeg går på do og spør om alt er bra.. hehe

Så sier han at jeg må jo holde meg litt i ro nå når fødselen nermer seg.. Så jeg ikke er ute å farter når riene starter.. hehe

Så sier han at han kommer ikke til å huske noe når vi skal reise på føden så jeg må ordne alt på forhånd..

Blir artig å se hvor stresset de egentlig blir når fødselen starter! :)

Skrevet

Kjenner meg igjen der jeg også...våknet her ei natt av krampe i begge leggene, og jeg ropte hysterisk HJELP MEG!!! Har aldri hatt krampe før så jeg skjønte ikke hva som skjedde..hehe:) Det var ihvertfall en som heiv seg opp i senga rimelig kjapt! Han ble litt grinete etterpå da, og det skjønner jeg stakkar...hehe:)

Skrevet

Hehe, ja, de er jo søte.. Hadde en merkelig drøm her en natt, husker ikke hva det var, men plutselig våknet jeg selv til av at jeg hylte til..hehe..noe jeg forøvrig aldri har gjort før som jeg kan huske..! Mannen min skvatt opp som en gal, stakkar, hehe, var ganske morsomt å se uttrykket hans, superstressa..! "Nei, nå trodde jeg jammen fødselen var i gang" var det han fikk pressa ut før vi la oss til å sove igjen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...