Gå til innhold

Lacey, Supermom og babyborn!!


Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett dere inne her på forumet, går d bra m dere? Supermom, du har ikke født ennå eller;)?

 

M meg går d bra, vært sylte forkjøla denne helga, men bedre idag! Synes tiden sneeegler seg avgårde da, begynner å bli veeeldig utålmodig nå... Men d er jeg vel ikke alene om!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, har ikke født enda - men har endelig gått ut i permisjon :) Og det var på tide - sliter med å sove og bekkenløsningen har blitt mye verre. Så deilig å ha fri - selv om jeg ikke orker å gjøre så mye akkurat...

 

 

Skrevet

Huff, bekkenløsning er ikke gøy!! Hadde skikkelig bekkenvondt et par uker, men er heldigvis mye bedre nå, går bra så lenge jeg ikke går for mye..

 

Høres digg ut m permisjon da, gleder meg til d, bare tre uker igjen på jobb nå så er jeg der jeg også=)

 

Men da er du kanskje ikke i form til et treff nå snart?

Skrevet

Dytter!

Skrevet

Dytter litt til=)

Skrevet

Du dytter og dytter ;)

Her går alt bra, har hatt masse maserier i det siste og da har jeg ligget veldig i ro! :) Ønsker ikke å ha en fødsel ennå, når jeg har klart meg så lenge som jeg har! :) Er visst ganske uvanlig at en som har prematur fostervannsavgang klarer å holde barnet inne så lenge som jeg har klart. Så den er jeg stolt av.

Riene har vært veldig vonde og nå begynner jeg å forstå hva vi skal igjennom gitt.

Kan godt få til et treff for min del, men jeg kan fortsatt ikke bevege meg så langt unna hjemme :)

 

Isja, bekkenløsning er noe herk. Jeg er glad min forsvant delvis!

Skrevet

Ja, jeg dytter og dytter, ble jo litt bekymra når jeg plutselig ikke hadde sett dere her inne på en stund.. Tenker jo litt på dere vettu;)

 

Og ja, Lacey, det er jo kjempebra at du fortsatt går gravid, så lenge etter at vannet gikk.. Well done! Du får fortsette å knipe igjen;) Men er jo ikke så stress hvis du skulle føde nå i den nærmeste framtid da, er d ikke fra uke 34 at de fleste babyer klarer seg fint, uten kuvøse og greier? Tror jeg leste d et sted.. Jeg puster ihvertfall litt lettere ut nå om dagen, 34 uker har liksom vært et lite mål for meg (selvom jeg ikke har noen fortidligfødsler i familien da, hehe..=)

 

Kjipt m maserier da, de er sikkert ikke gode nei.. Hadde jo pittelitt rier her en dag for en del uker siden, og d var ikke behagelig nei (måtte legge meg nedpå, gjorde så hersens vondt m strålinger fra ryggen). Men du får vel oppfølging av legene vil jeg tro? Ang modning og slikt..?

Skrevet

Heldigvis har den verste bekkenløsningen gitt seg igjen så nå er formen litt bedre :) Og jeg orker selvfølgelig å treffes - har jo veldig rolige og avslappende dager. Var på bytur i går og tror jeg fant ut at det blir den siste på en stund... Å gå i butikker er ikke gøy når man hele tiden må tenke ut hvor neste do er og man får kynnere i et sett... Da er det mye bedre å sitte i ro å skravle :)

 

Så bra Lacey at du har klart å holde på babyen så lenge - skjønner at du ikke er helt klar for fødsel - det er ikke jeg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...