Gå til innhold

clearblue fruktbarhets test??

Anbefalte innlegg

Skrevet

erfaringer med den??ikke vanlig EL test altså.

finner bare info på engelsk på nettet,og jeg er ikke no god på det.

hvor lenge holder den til?en periode?er den sikrere en el test??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og er kjempefornøyd! Anbefale den gjerne videre. Selv om den koster litt, tror jeg ikke totalsummen blir særlig større enn å ta EL-tester jevnlig hver syklus.

du spør hvor lenge den "varer"...Du kan bruke den så lenge du vil. Når du kjøper den må du også kjøpe et sett med 20 testpinner. Du stiller den inn på dag 1-5 i syklusen dinog på dag 6 ber den om første test (du setter EL-testen i monitoren), og dette gjentar seg i ca 10 dager. Etterhvert som mnd går, ber den om færre tester fordi den begynner å bli kjent med syklusen din og kan bedre forutse ca når du har EL. Jeg og samboeren har ikke forsøkt så lenge, men jeg har brukt monitoren for å få oversikt over syklusen min. De dagene jeg ikke er fruktbar synes det 1 strek på skjermen. 2 streker betyr at det er økt sjanse, som regel får jeg dette dagen(e) før EL...3 streker betyr høyest sjanse for å treffe EL, og jeg får som regel "full pott" to dager på rad.

Det høres kanskje ut som mye styr, men synes det funker mye bedre enn haugevis med EL-tester, og uvissheten om når man skal teste.

Skrevet

takk for svar.Så en kan bare kjøpe strimler utenom senere da?

og følger det bruksanvising på norsk?

Skrevet

Jepp. Det er ikke strimler, men pinner. 20 i en eske. Holder til 2 sykluser i første runde, men 3-4 sykuser etterhvert! Kjempegodt foklart -på norsk- i vedlagt bruksanvisning både med monitoren og testpakken.

Skrevet

husker du forresten hvor mye den koster??

og spiller det noen rolle når i syklusen en starter??

er poå dag 2 i dag,og får ikke kjøpt før til fredag:(

Skrevet

dytter litt på vegne av de siste spørsmålene mine=)

Skrevet

og en ting til,var bare innom apoteket nå for å sjekke prisen,men fant bare strimler?hvor kjøpes selve maskinen da??

Skrevet

Her har du en link til monitoren:

https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=490308&c=&g=false&ref=search

Og her har du link til testpinnene:

https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=490309&ref=search

Nå vet du hvertfall hvordan den ser ut. Som du ser koster det ca 1500-1600 kroner tilsammen.

Du starter på dag 1,2,3,4 eller 5 i syklusen ved å stille inn monitoren på hvilken dag du er på. Første testdag er dag 6 i første testsyklus, så det vil derfor være for sent å starte på dag 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...