Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 12 dag over termin ble jeg satt igang med modningstablett.,det gikk 4,5 timer etter jeg fikk den til vannet plutselig gikk...merkelig følelse,jeg hørte den berømte "knepp"lyden og det bare fosset ut,trodde jeg tisset meg ut,jeg....etter det kom riene kjempetett,halvt min mellom hver og jeg fikk komme inn på fødestuen...spydde litt pga smertene,men ble bedre da jeg fikk lystgass,min beste venn under fødselen:)da jeg hadde 6 cm ba jeg om epidural,da kjnete jeg at panikken begynte å ta meg pga smertene...men med epidural og lystgass gikk alt så mye bedre,vondt selvfølgelig,men jeg fikk noen pauser innimellom...plutselig sa jordmoren at jeg skulle få begynne å presse:)da ble jeg så lykkelig:)presset i 25 min så var verden's mest PERFEKTE baby ute:)fødselen tok ca 5 timer fra første rie til Linus Alexander var født.intens fødsel,ble ikke tid til alt jeg hadde tenkt meg på forhånd med badekar,massage etc men en fantastisk opplevelse uansett å få lov å føde:) GLED DERE;DAMER:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Grattis så mye m gutten! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves;)
sonnenschein Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Heldiggris, skulle ønske det endelig ble min tur:-) Gratulerer!
Rascal_4.11<3 Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer, er så missunelig på alle som er ferdig om dagen!!!! Så fint navn forresten
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer så mye med vel overstått fødsel og vesle Linus Alexander!
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer For et nydelig og søtt navn dere har valgt
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Så fin fødsels historie. Gratulerer så mye med den lillle. Regner med at dere koser dere vedig nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå